Testing pages

malaysia panas?
mane lah tak panas...kalau cerita kua kat tibi ke.. kat paper ke... kat memana pon sume nye hangit2...even stesen radio pon nak HOT..mane lah tak panas....muahah..jadi mmgf patut lah masia nih panas...

aku tak pk and rase disbbkan matahari dekat sangat.. tapi klu sbb cerita kat tb3 tuh matahari tuh ha.. mmg panas.. kan dah sampai kat klimaks ceghita tuh...fofuler ker ceghita tuh..aku pont ak tau... sbb umah aku tak de tb...jd tak tau la kan....agih pon aku bukan keje jaga rating cite pon...

aku nak tuko lah header aku...de ke adik aku katye childishhhh gilerrrr.. header nko...sabo je la...

oh yer...



esokkk result kuaaaaaaa

fuhh kiri.. fuhh kanan.. tuLonggg.. takOtt.. tapi ku pk2..nape nak takut kan..muhahha... soo kowang tlg doakan....hah ni satuh lagi sbb masia panas...sbb bdk2 dah start pegang hp..sms..nak tanya ko dapat bape.. aku dpt bape..ko dapat dekan ke.. ke ko dismiss.. ha mcm2 ceghita..macm2 ragam..so bad news ke gud news utk aku.. tunggguu...

kalu esok hari ujan..makne nye... klu esok hari cerah ..maknenye....

tak dulikk..nak dean list...

0 Comments:

Post a Comment



Older Post Home